Offertissima

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Temeljem članka 10. stavaka 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 19/22) obavještavamo Vas da pritužbe ili prigovore na kupljenu robu možete podnijeti u pisanom obliku:

  1. neposredno u prodajnom prostoru u 2 istovjetna primjerka
  2. putem pošte na adresu sjedišta tvrtke: Offertissima d.o.o., Dr. Franje Tuđmana 33, 10431 Sv. Nedelja
  3. na mail: info@offertissima.hr

Uz pisani prigovor molimo Vas obavezno navedite: ime i prezime, adresu prebivališta, jasan i čitak opis prigovora te priložite fotokopiju računa za robu na koju se prigovor odnosi.

Odgovor na pisani prigovor dostavit će se u zakonskom roku od 15 dana.

Evidencija prigovora potrošača nalazi se na blagajni.

UVJETI POVRATA ROBE

Za kupljenu ispravnu robu koja nije korištena ne vraćamo novac, ali ćemo je rado zamijeniti za druge artikle u protuvrijednosti robe koja se vraća, uz obavezno predočenje računa. Zamjenu ispravne nekorištene robe odobravamo u roku 8 dana od dana kupnje. Navedeno se ne odnosi na robu s materijalnim nedostacima te se prema istoj postupa u skladu sa zakonskim odredbama.

Pregled privatnosti
ikona

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.